W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona główna Rzeczypospolitej Polskiej Sąd Rejonowy
w Szubinie
 http://www.bip.gov.pl/

przetarg nieograniczony


Inowrocław: Usługa parkingowa
Numer ogłoszenia: 142352 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 357-20-51 do 54, fax 052 357-20-51 w. 301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa parkingowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje
USŁUGĘ PARKINGOWĄ, przez którą należy rozumieć przechowywanie pojazdów na określonym parkingu Wykonawcy znajdującym się w obrębie administracyjnym miasta Inowrocławia oraz zabezpieczenie przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Wykonawca musi wydzielić plac przeznaczony tylko i wyłącznie na potrzeby Sądu. Plac musi być ogrodzony w sposób uniemożliwiający dostęp osób postronnych oraz w widoczny sposób oznakowany. Wykonawca zabezpiecza też miejsca garażowe na ok. 80 szt. pojazdów.

USŁUGA PARKINGOWA DOTYCZY: POJAZDU DO 3,5 TONY, JEDNOŚLADU (MOTOCYKLE, ROWERY ITP.), POJAZDU
POWYŻEJ 3,5 TONY, PRZYCZEPY, NACZEPY.
2. Wykonawca od momentu przystąpienia do wykonania usługi do momentu wydania pojazdu Zamawiającemu lub innej osobie wskazanej przez Zamawiającego jako upoważnionej ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe jej wykonanie, a w szczególności za właściwe zabezpieczenie pojazdów przed uszkodzeniem lub kradzieżą, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres trwania Umowy posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

3. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdów będących przedmiotem usługi na parking Wykonawcy na podstawie protokołu holowania konkretnego pojazdu lub na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego (Sąd Rejonowy w Inowrocławiu).

4. Okres przechowywania pojazdów na parkingu Wykonawcy nie jest z góry określony.

5. Wykonawca jest zobowiązany do przyjęcia pojazdu bez względu na jego stan techniczny w dni robocze, dni wolne od pracy i święta. Wykonawca jest
zobowiązany do przyjęcia pojazdu lub części przez całą dobę.

6. Forma zapłaty - przelewem na konto Wykonawcy do 30 dni kalendarzowych od otrzymania faktury VAT.

7. Wydanie przechowywanych pojazdów moźe nastąpić tylko na pisemne polecenie Sądu Rejonowego w Inowrocławiu, osobie wskazanej w poleceniu wydania po sprawdzeniu jej tożsamości.

8. Do parkingu, na którym Wykonawca będzie przechowywał mienie Sądu Rejonowego nie mogą mieć dostępu osoby nieupoważnione.

9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony przez niego sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).

10. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp.

11. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium (art. 45 ust. 1 pzp) i wniesienia zabezpieczenia prawidłowego
wykonania umowy.

12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.51.10.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złoŜenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium (art. 45 ust. 1 pzp) i wniesienia zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (spełnia / nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego i załączonych do oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z w/w
warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, Ŝe Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; 1.4. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organuwystawione nie wcześniej niŜ 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, Ŝe Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niŜ 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
http://www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl/ lub w Sądzie Rejonowym w Inowrocławiu - ul. G. Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław, osobą do kontaktu wyznaczono p. Marlenę Zielińską - pok. 26..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pok. 26, piętro I - w siedzibie Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Inowrocławiu, ul. G. Narutowicza 42, 88-100 Inowrocław..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Uwaga! Nastąpiła zmiana numerów tel. do siedziby Sądu Rejonowego w Inowrocławiu nowy numer:
centr. 0-52 35-92-600 lub faks 0-52 35-92-625

Wiceprezes
Sądu Rejonowego w Inowrocławiu
SSR Dorota Cyba-Prill

Powiadom znajomego