W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona główna Rzeczypospolitej Polskiej Sąd Rejonowy
w Szubinie
 http://www.bip.gov.pl/

przetarg nieograniczony

Bydgoszcz: Wykonanie
adaptacji części poddasza na pomieszczenia biurowe oraz wykonanie prac
remontowych w pomieszczeniach związanych z wprowadzeniem systemu NKW w Sądzie
Rejonowym w Tucholi


Numer ogłoszenia: 111410 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane





Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.




Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.





SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały
Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3253100,
fax 052 3228122.






I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony
prawa, sąd lub trybunał.





SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OPIS




II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie adaptacji
części poddasza na pomieszczenia biurowe oraz wykonanie prac remontowych w
pomieszczeniach związanych z wprowadzeniem systemu NKW w Sądzie Rejonowym w
Tucholi.




II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.




II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

- wykonanie adaptacji części poddasza na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie
serwerowni

- prace remontowe związane z wprowadzeniem systemu NKW

Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia, przedstawiono w załączniku do
SIWZ (projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót).

Przedmiotem zamówienia jest:




II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.




II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.




II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
15.12.2008.





SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA





·
Informacja na temat wadium: Zamawiający
żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć
tysięcy złotych 00/100)..








III.2) WARUNKI UDZIAŁU





·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz
opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

- posiadają doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum 1 robotę o porównywalnym
charakterze i złożoności z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o
wartości nie mniej niż 300.000 zł uwzględniającej roboty budowlane adaptacyjne,
instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i słaboprądowe w obiekcie
użyteczności publicznej znajdującym się w ewidencji obiektów zabytkowych.

- dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego
zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika
budowy, który ma posiadać, uprawnienia budowlane, przynależność do Izby
Inżynierów Budownictwa

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia

- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł.

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia


Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na
podstawie oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego i załączonych
do oferty Wykonawcy.



·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach,
jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada
uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych Wykonawca ubiegający się o
zamówienia publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i
społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert

c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.

d) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:

- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. (według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).

- wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).

W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się
przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia Zamawiający żąda

- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający
żąda, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne umieścił w ofercie
stosowne oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art./. 22 ust. 1 oraz
art. 24 ust. 1 i 2 , w związku z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
według wzoru stanowiącego (załącznik nr 2 do SIWZ).





SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA




IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.




IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT




IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.




IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE




IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl




Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy

ul. Wały jagiellońskie 2

85-128 Bydgoszcz

w Oddziale Inwestycji i Remontów

Specyfikacja iest odpłatna. Koszyt: 0,40 zł za jedną stronę.




IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert:
17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy
złożyć w sekretariacie Sądu Okręgowego w Bydgoszczy przy

ul. Wały Jagiellońskie 2

w pokoju 201.




IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).





Powiadom znajomego