W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona główna Rzeczypospolitej Polskiej Sąd Rejonowy
w Szubinie
 http://www.bip.gov.pl/

Przetarg nieograniczony

Bydgoszcz: Wykonanie


adaptacji części poddasza na pomieszczenia biurowe oraz wykonanie prac


remontowych w pomieszczeniach związanych z wprowadzeniem systemu NKW w Sądzie


Rejonowym w Tucholi


Numer ogłoszenia: 90867 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane










Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.





Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.





SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY





I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie

2, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3253100, fax 052


3228122.





I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony

prawa, sąd lub trybunał.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA





II.1) OPIS







II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie


adaptacji części poddasza na pomieszczenia biurowe oraz wykonanie prac


remontowych w pomieszczeniach związanych z wprowadzeniem systemu NKW w Sądzie


Rejonowym w Tucholi.



II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.





II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:




- wykonanie adaptacji części poddasza na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie


serwerowni



- prace remontowe związane z wprowadzeniem systemu NKW



Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia, przedstawiono w załączniku do


SIWZ (projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót).



Przedmiotem zamówienia jest:



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.





II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.







II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:

31.10.2008.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,


FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA





Informacja na temat wadium: Zamawiający


żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć


tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU





Opis warunków udziału w postępowaniu oraz


opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie


zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:



- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,


jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.



- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem


technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:



- posiadają doświadczenie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia


postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności


jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum 1 robotę o porównywalnym


charakterze i złożoności z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o


wartości nie mniej niż 300.000 zł uwzględniającej roboty budowlane adaptacyjne,


instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i słaboprądowe w obiekcie


użyteczności publicznej znajdującym się w ewidencji obiektów zabytkowych.



- dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego


zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika


budowy, który ma posiadać, uprawnienia budowlane, przynależność do Izby


Inżynierów Budownictwa



- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie


zamówienia, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej


działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000 zł.



Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia




Informacja o oświadczeniach i dokumentach,


jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków


udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada


uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie


podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29


stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych Wykonawca ubiegający się o


zamówienia publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:



a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do


ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do


rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie


wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.



b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz


właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego


Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega


z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i


społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,


odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości


wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące


przed upływem terminu składania ofert



c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w


art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed


upływem terminu składania ofert.



d) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w


art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed


upływem terminu składania ofert.



W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez


Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem


technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:



- wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed


dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres


prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim


rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z


podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów


potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. (według wzoru


stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ).



- wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,


wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i


wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych


przez nich czynności. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ).



W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się


przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie


zamówienia Zamawiający żąda



- polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że


Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie


prowadzonej działalności.



W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający


żąda, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne umieścił w ofercie


stosowne oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art./. 22 ust. 1 oraz


art. 24 ust. 1 i 2 , w związku z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,


według wzoru stanowiącego (załącznik nr 2 do SIWZ).



SEKCJA IV: PROCEDURA





IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA







IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT





IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.





IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE





IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest

specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Sąd Okręgowy w Bydgoszczy



ul. Wały Jagiellońskie 2



85-128 Bydgoszcz



Oddział Inwestycji i Remontów



SIWZ jest odpłatna- cena za 1 stronę wynosi 0,40 zł.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu lub ofert: 26.05.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Sądu


Okręgowego w Bydgoszczy pokój nr 201



ul. Wały Jagiellońskie 2



85-128 Bydgoszcz.





IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego


terminu składania ofert).






Powiadom znajomego